services

Kampagner

Finans

medietræning

Kampagner

Kampagner kan være store som små. De kan informere, flytte holdninger eller sågar ændre adfærd. Og de kan handle om alt fra sundhed til sikkerhed og energibesparelser til e-handel. Kampagner i Primetime bygger på menneskelige indsigter. På hvordan vi tænker og handler – særligt når vi ikke er rationelle. Sådan gør kommunikation en forskel. Med udgangspunkt i målgruppen, på relevante kanaler og med en kreativ tilgang, som får os til at stoppe op.

Louise Simoni HEAD OF campaign

Adfærdskampagner

Holdningskampagner

Informationskampagner

PR & Krisehåndtering

Vi ved, at forventningerne til brands er større i dag end nogensinde før. Brands skal tage ansvar, skille sig ud og gøre en forskel. Vi hjælper vores kunder med netop det. Fra de spæde skridt i udformningen af en effektfuld strategi til afholdelse af events, eksekvering af PR-aktiviteter og udvikling af indhold, som skaber synlighed. Vi sikrer samspillet mellem medier, journalister, brands og modtagere – både når de gode historier skal ud over rampen, og når I møder modstand i markedet.

Karsten Anker PARTNER

Corporate kommunikation

Produktlancering

Kommunikationsstrategi

Krisekommunikation

Presse

Digital & Social

Vi rådgiver om digitale og sociale medier – om alt lige fra kanalstrategi til det gode opslag på LinkedIn. Vi nørder digital viden om algoritmerne, brugerrejser og medietendenser, så vi bedst muligt rammer dine målgrupper, hvor de er.

Jakob Høegh Head of Digital, Activation & Content

Digital strategi

Medieplan

Indholdsproduktion

Activation

Hjemmeside

SEO

Contentplan

Community management

Public Affairs

Public Affairs handler om at sikre de bedste rammevilkår for jeres virksomhed eller organisation. Det starter typisk med en politisk analyse og fortsætter med en konkret plan for, hvordan I sætter politisk dagsorden, påvirker regulering eller etablerer en god dialog med politikere, myndigheder og interessenter. Det slutter som regel med at være rigtig godt givet ud.

JULIE MØLGAARD THAYSEN HEAD OF PUBLIC AFFAIRS & STRATEGY

agenda setting

strategiudvikling

regulering & Rammevilkår

dialog med politikere og andre stakeholdere 

Folkemøde

Koncept & Design

Kreativitet er svært at sætte på formel. Nogen udfordringer løses bedst med et indsigtsfuldt koncept, andre med forførende design. Det er derimod veldokumenteret, at kreativitet virker. Vi vil gå så vidt til at sige, at god kreativitet er et af de mest potente værktøjer til at få sit budskab frem i det 21. århundredes støj.

Rasmus Frimand Jensen HEAD OF CREATIVE

Konceptudvikling

Film

Motion Graphics

Grafisk design – digital & print

Podcast & Radio

Visuel Identitet

Logo design

Finansiel Kommunikation

Tillid og præcision i kommunikationen er to helt afgørende parametre, når der skal kommunikeres til de finansielle markeder. Vi har omfattende erfaring med at tilrettelægge og håndtere kommunikation i forbindelse med fusioner og andre M&A-aktiviteter, også i sager med stor politisk og samfundsmæssig bevågenhed. Budskabstræning forud for investormøder og regnskabsfremlæggelser, udarbejdelse af årsrapporter og ESG rapportering er blandt andre kompetencer i vores team.

Karsten Anker PARTNER

ÅRSREGNSKAB

BØRSNOTERINGER & FUSIONER

IR- og regnskabskommunikation

ansvarlige investeringer

M&A

Indsigt & Adfærd

I Primetime arbejder vi ikke med gætterier, gisninger og andre fiksfakserier. Vi udarbejder analyser og datapunkter om adfærd, som understøtter, skærper og skaber nye forståelser. Kun med veldokumenteret viden kan vi kalde indsigter for menneskelige og meningsfulde. Vores viden kan manifestere sig både i en rapport eller som grobund for en hel kampagne.

Julie mølgaard Thaysen HEAD OF PUBLIC AFFAIRS & STRATEGY

Befolkningsmålinger

stakeholderanalyser

præ- & postanalyser

kvalitative undersøgelser

adfærdsanalyser & design

Medietræning

Et interview er ikke en samtale. Det er din mulighed for at levere det budskab, der tjener din organisations interesser bedst. Også i en presset situation, hvad enten du står foran et kamera eller medvirker i et skrevet interview. Primetime er nok det bureau i Danmark, der de seneste 20 år har trænet flest erhvervsledere og toppolitikere i, hvordan de præsterer bedst muligt, når de skal levere deres budskaber.

Casper Hyldekvist Managing partner

medietræning – individuelle forløb eller enkelte træningsdage

Medietræning – skræddersyede forløb til grupper

Præsentationsteknik – brænd igennem med dine budskaber

Kriserådgivning – budskabstræning når krisen rammer

Sociale medier – den gode video-performance

People & Co.

Det kræver tid, ressourcer og netværk at finde de rigtige medarbejdere. I samarbejde med Rald & Co. hjælper vi i hele rekrutteringsprocessen. Fra A-Z. Vi kender branchen, og vi stiller både vores kapacitet og kanaler til rådighed.

Casper Hyldekvist Managing partner

Rekruttering

Search

Test